JellyPages.com

Thursday, November 22, 2012

again..:(

asalamualaikum..selamat malam,selamat bla2..hmm :( sedih kan bila kita dah start nk melupakan someone dlm hidup kita tp ada ja benda yg menghalang..uhh geram betul lah.!,,mana aku mampu kalau tiap2 hari terserempak dengan dia,.tipu lah kalau aku cakap aku tak ada rasa2 apa time terempak dengan dia..uhh 1st jumpa time nak naik kereta,,2nd time dia potong aku naik moto,3rd jumpa time aku dalam kereta kemarin..ohh aku tau dia perasaan aku ehh tipu lah tatap mata kot,,tp his ignore me ang same with me..i also ignore him!..tapi tapi aku tetap tipu diri sebenarnya niat hati nak tengoq..hmm aku perempuan mana boleh tengur sesuka hati..ego aku kuat tebal berlapis2..dia buat aku mcm takada ja dulu ni..so,aku pon akan anggap mcm aku tak pernah kenal dia..evn dlm haty aku nk sangat get back mcm dulu..hmm tapi tak mungkin lah aku dah taknak dia.!..im free and i love with my life rite know..hmm biarlah allah tentukan jalan hidup aku..mungkin aku bkn untuk dia. yeah2..

No comments:

Post a Comment