JellyPages.com

Wednesday, September 12, 2012

(ini tajuk entri saya)

ha..rajin kan aku mengupdates blog sekarang..tiap-II hari kan.,tapi jangan ditegur kalau rajin nanti malas menjelma.,actually entri kali ni nak berkongsi sikit tentang LAman sosial haha sebut laman sosial ni masyarakat zaman sekarang semuanya dah arifkan.atau lebih senang cakap celik IT lah..setiap orang tuh paling lekeh(Kurang) mesti ada satu laman sosial..haha twitter ka,facabook ka,blog ni ka,skype ka dan sekarang Histgrm (yg untuk golongan yang ada henpon mahai-II ja yg murah blh tgk ja).hihi,tapa lah kan yg penting tahu juga perkembangan semasa.,teringat waktu mula-II aku ada facebook tulah akaun lawan sosial yang 1st sekali ada.gila!waktu 1st ada akaun facebook memang syok larh time nak buat bukan rati pon dulu Mak aku yang tolong buatkan HAHA..dah tuh pulak bila nak main tuh bkn reti.nak update status pon tergagap-II,nak tengok album org pon tak reti kadang-II tuh tersilap p shared gambaq org.*teruk berok kan..tapi lama kelamaan ok lah lebih cekap dari tuan yg mengajaq.ha,bila dah cekap tuh hah jangan ditanya lah on9 selalu :D..semakin lama semakin maju.lepaih ada facebook.nak cuba berblogger pulak alhamdulillah sampai sekarang dah masuk usia 2 tahun dah blog yang comel ni..Dan sekarang sejak facebook menjadi timeline niyh aku mula berjinak-II dengan twitter even still tak cekap nak main aku tetap usaha qunai(bahasa kedah) juga sampai aku cekap dengan menda alah tuh..skype! maaflah tak berminat aku,ada saja acc tue tapi tapenah nak buka..BUkan apa tahun ni lah nak habiskan sikit masa untuk menggembangkan pengetahuaan it tahun depan rasa bukan boleh dah,mesti akan dikawal ketat oleh parent maklumlah im SPM CANDIDATEs 2013..haha tereti-reti lagi study mau hard lah biaq result hard juga haha.aMINN~~~

No comments:

Post a Comment