JellyPages.com

Friday, August 17, 2012

ku masih ingat dia!~soorryyy

asalamualaikum semua..hai waktu sekarang dah pun 9:10 mlm..ohh cepatkan waktu masa berlalu..pejam celik-pejam celik hari ni dah pun masuk 28 Ramadhan..lagi sehari untuk menyambut bulan syawal..kejap ja kan kita berpuasa rasanya..uhh entah kenapa erk,walaupun aku dah tak together dengan tutttuuuttt it mean tadak apa-II hubungan sama ada sahabat,kakasih,bff(best frenz 4ever) or wathever lah sejak awal bulan empat (1 april) haha mcm april fool,rite..! tapi ignore jalah apa kah bendanya april fool tuh~.serius aku still ingat dia.,still rindu, dan still mengharap..haha ada macam MENGHARAP BULAN JATUH KERIBA KAN..dah empat bulan masa berlalu tapi susah kay susah..ya mungkin perlu waktu.dan mungkin waktu tu tiba bertahun-tahun dari sekarang..hanya ALLAH ja yang tahu bila dapat sembuh luka di hati..apapun semoga dia bahagia..aku tak benci dia,aku tak dendam,aku tak marah..walaupun sakit tapi aku terima..sebab tuh semua TAKDIR..sapa dapat lawan takdir,sapa dapat elak..life must going on kan :(..hanya berdoa agar ALLAH kuat kan hati..bila terkenang memang lah sakit..dibiar mcm tuh ja.tadak sebab..tak inform apa-II..ohh mungkin untuk berulang kali takkan terjadi..:(

No comments:

Post a Comment